lørdag 10. april 2010

Litt fra stuen..



Er så heldig å ha en mor som har fått seg symaskin som broderer, 
helt genialt.. Tekst og monogrammer blir til på "no time".. Her har hun brodert på mine "kjipe" liftgardiner.. Ble med en gang mye finere!! Og som dere får et lite glimt av.. har vi en "fantastisk" utsikt over en "nydelig" trampoline.. Ikke helt bloggifiserbart.. men men.. 
Tildadamen har jeg sydd, og klart hun matcher resten. Måtte bare ta bilde av hortensiaen som jeg faktisk har hatt veldig lenge. Synes nesten den er enda finere når den begynner å visne, med gammelrosa og beige blader..

Værmeldingen sier det skal bli sol i noen dager framover.. Kanskje det blir mulighet for litt hagearbeid også.. 

Ha en flott vårhelg!!
Klem fra meg


5 kommentarer:

  1. Hei der. Koselige bilder fra stuen. Liftgardinene ble kjempe lekkre! Godt å se at alt ikke er prikkfritt her i blogglandia også. Trampoline utsikt er du ikke alene om å ha:)

    Ønsker deg en fortsatt god helg.

    SvarSlett
  2. Så fine litfgardinene ble med broderi ja! Ønsker meg en slik symaskin selv. Og tror jammen jeg må innom Plantasjen i morgen for å se etter en Hortensia – din var knallfin :) Deilig med vår i Bergen! Lykke til med nyåpning til uken :D

    Ha enn fortsatt fin helg!
    Klem Anna

    SvarSlett
  3. Nydelige gardine. Hørtes gøy ut med en slik symaskin. Lekker hortensia elsker den blomsten.

    Klem

    SvarSlett
  4. Fantastisk flott liftgardin! Tar hun imot bestillinger??hihi.. Jeg som er stor fan av monogram-"stajs" skulle hatt en sånn!!hehe..
    Hortesia er en favoritt hos meg å:)
    Og syns trampolinen fikk frem litt vårstemning;)hehe..(ihvertfall for to fornøyde i heimen;)

    Klemmer

    SvarSlett
  5. Fine bilder hos deg!!
    Denne gardinen likte jeg :o)
    Ha en fortsatt fin våruke :o)

    SvarSlett